• Voor 23:59 Besteld en op voorraad, Morgen in Huis
  • Gratis verzending vanaf €50,- (NL) en €75,- (BE)

8.1van de 3682 Reviews


Verzenden & retourneren

Voor 23.59 uur besteld en bestelling op voorraad is de volgende (werk)dag in huis! 

Bij bestellingen voor 23.59 uur kunnen wij het meestal die dag nog verzenden. Zodra de betaling door ons is ontvangen krijg je een bevestiging van ons magazijn systeem met daarin een link om live te volgen wat de status van je bestelling is. De meeste producten verzenden wij dezelfde dag nog met Redjepakketje, Fietskoeriers, DPD of DHL, je ontvangt van ons een track en trace hiervan. Dit geldt alleen voor bestellingen die op voorraad zijn, bij de producten staat het aangegeven wat de levertijd is.

Wij verzenden bestellingen in Nederland vanaf € 50,- gratis!

De verzendkosten bij bestellingen in Nederland onder de € 50,- zijn € 3,95. Bestellingen boven de € 50,- (binnen Nederland) verzenden wij gratis.

Verzenden buiten Nederland

Verzending naar België: € 6,95
Bestellingen boven de € 75,- verzenden wij gratis.

Verzending naar Duitsland: € 7,95
Bestellingen boven de € 75,- verzenden wij gratis.

Voor bestellingen buiten Nederland berekenen wij de PostNL pakketservice tarieven, de tarieven worden hiervoor automatisch berekend, nadat de adresgegevens zijn ingevoerd.

Producten afhalen 

Helaas is het niet mogelijk om je bestelling bij ons af te halen.

Verkeerde product ontvangen of een defect?

Neem direct contact met ons op als je denkt dat je een verkeerd product hebt ontvangen of een artikel beschadigd is. Indien je geen contact opneemt en het zonder te melden aan ons retourneert kunnen wij de gemaakte verzendkosten niet vergoeden.

Retourneren

Ben je toch niet helemaal tevreden of voldoet het product niet aan je verwachtingen? Je hebt bij TrendyBed 30 dagen de tijd om de ontvangen producten aan ons te retourneren. De 30 dagen gaan in vanaf het moment dat je de producten hebt ontvangen. Na aanmelding van je retour heb je nog eens 14 dagen om de producten aan ons te retourneren. Retourneren is niet gratis.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits uw bestelling ongewassen en ongebruikt is en in originele verpakking. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw bestelling retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar onze webwinkel zijn voor uw rekening.

Wij kunnen in de volgende gevallen het aankoopbedrag niet volledig crediteren:

  • Artikelen die gewassen, gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.*
  • Artikelen waarvan de verkoopverpakking ontbreekt.* (Voor het beoordelen van het product is het geheel verwijderen van de verkoopverpakking niet nodig)
  • Als artikelen uit de verpakking zijn geweest en hierdoor niet meer netjes in de verpakking zitten.

* Indien je het materiaal van het product verder wilt controleren, adviseren wij om de verpakking netjes open te maken zodat je de stof kunt voelen. Haal het product niet volledig uit de verpakking, omdat wij dan niet kunnen controleren of het is gebruikt!

LET OP: Hoofdkussens kunnen wij om hygiënische redenen niet retour nemen!

Retourformulier

Download hier het retourformulier. Dit formulier vult u in en voegt u toe aan het te retourneren pakket.

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?

Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor uw eigen rekening.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Zodra uw bestelling retour is gekomen, wordt deze binnen 14 dagen verwerkt en ontvangt u binnen 14 dagen uw geld retour op het bankrekeningnummer waarmee u de bestelling heeft betaald. Heeft u gekozen voor achteraf betalen via Billink, dan verwijderen wij de factuur van de bestelling uit ons systeem en komt deze te vervallen.

Waar kan ik mijn retour afgeven?

U kunt het pakket afgeven bij een door uw zelfgekozen post/pakketshop.
LET OP: Geef uw pakket niet af bij een Kiala punt, wij werken namelijk niet met Kiala punten. Pakketten kunnen alleen naar ons bedrijfsadres verstuurd worden.

Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt.

Wilt u een ander artikel dan kunt u die via de website bestellen en krijgt u het geld van het retour gestuurd product terug op uw rekening.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Indien uw pakket beschadigd wordt geleverd door onze vervoerder dan moet u dit meteen met de chauffeur regelen en daarna zo snel mogelijk contact opnemen met ons, dan zullen wij u verder te helpen.

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

vergelijk0

TrendyBed Webwinkelkeur / 10 - 8,5 Reviews @ Webwinkelkeur
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »