• Op voorraad & voor 17:00 besteld, morgen in huis!
  • Beste prijsgarantie
  • Achteraf betalen via Billink

8,4Out of 5192 Reviews


Verzenden & retourneren

Verzending

U kunt kiezen uit de volgende mogelijkheden:
  • Afhalen in Dedemsvaart - Gratis
  • Verzenden Nederland kosten: € 4,95  vanaf € 60,00 gratis
  • Verzenden Belgie kosten: € 5,95 vanaf € 75,00 gratis

Afleveren bij Post-pakketpunt

Wij leveren vanaf nu de bestellingen ook bij uw dichtstbijzijnde Postnl pakketpunt waar u zelf uw bestelling kunt ophalen. Heel handig als er overdag niemand thuis is om het pakketje in ontvangst te nemen.

Voor meer informatie over Post pakketpunten gaat u naar:

https://www.postnl.nl/campagnes/pakketpunten/

 

Verzending via Postnl

Wij versturen al onze pakketten via Postnl, zowel in Nederland als in België

PostNL is de grootste en bekendste verzender van Nederland. Zij bieden betrouwbaarheid en gemak.

Levertijd

De levertijd is afhankelijk van het artikel. Is het artikel op voorraad, dan leveren wij binnen 24 uur. Anders kan het 1 tot 5 werkdagen duren. Pre-order artikelen hebben een langere levertijd dit kan variëren van een week tot 4 weken. Tevens ontvang je een email met track and trace zodra je bestelling ons magazijn verlaat. Wil je zeker weten dat je artikel op tijd wordt geleverd? Neem voordat je de bestelling plaatst contact met ons op via mail ([email protected]), of telefoon (0523-617240). De bestellingen worden geleverd met PostNL, mocht hierdoor vertraging ontstaan dan zijn wij hier niet voor aansprakelijk (in drukke tijden zoals blackfriday, Sinterklaas en kerst verzenden we het wel dezelfde dag maar zijn we afhankelijk van de vervoerder die het door de drukte soms niet aankunnen en daardoor wat later leveren)

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits uw bestelling ongewassen en ongebruikt is en in originele verpakking. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw bestelling retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar onze webwinkel zijn voor uw rekening. 

Aanmelden: U hoeft uw retour niet bij ons aan te melden. Zorg dat u uw retour binnen 14 werkdagen na ontvangst retour stuurt naar ons. U zorgt dat het retourformulier in de doos/zak zit en u schaft zelf een verzendlabel aan bij een door u gekozen pakketpunt.

Inpakken: Pak je items in een afgesloten doos of zak in. Vergeet niet om het oude verzendetiket te verwijderen.

Versturen: Breng je pakket binnen 14 dagen na ontvansgt naar een pakketpunt. Bewaar uw verzendbewijs goed.

Terugbetaling: Zodra ons distributiecentrum jouw retour heeft ontvangen ontvang je binnen 14 werkdagen een terugbetaling of een aangepaste Billink factuur. 

Klik hier om het retourformulier te downloaden

Ons retouradres is:

Decoware
Fahrenheitstraat 7
7701BV Dedemsvaart

Wij kunnen in de volgende gevallen het aankoopbedrag niet volledig crediteren:

  • Artikelen die gewassen, gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.*
  • Artikelen waarvan de verkoopverpakking ontbreekt.* (Voor het beoordelen van het product is het geheel verwijderen van de verkoopverpakking niet nodig) 
  • Als artikelen uit de verpakking zijn geweest en hierdoor niet meer netjes in de verpakking zitten.
  • Artikelen die onder (dieren) haren zitten

* Indien je het materiaal van het product verder wilt controleren, adviseren wij om de verpakking netjes open te maken zodat je de stof kunt voelen. Haal het product niet volledig uit de verpakking, omdat wij dan niet kunnen controleren of het is gebruikt!

LET OP: Hoofdkussens kunnen wij om hygiënische redenen niet retour nemen

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Indien uw pakket beschadigd wordt geleverd door onze vervoerder dan moet u dit meteen met de chauffeur regelen en daarna zo snel mogelijk contact opnemen met ons, dan zullen wij u verder te helpen.

Wie is er verantwoordelijk voor de retourzending ?

Wanneer u iets online besteld heeft, wordt er een koopovereenkomst gesloten tussen u en de verkoper. Tot het moment van bezitsverschaffing ligt het risico van eventuele beschadiging of verlies van het pakket bij de verkoper. Dit houdt in dat tot het moment dat u het product daadwerkelijk in uw handen krijgt, de verkoper het risico draagt. Vanaf het moment van de bezitsverschaffing gaat het risico over van de verkoper op de koper. Dit betekent dus dat u nu zelf verantwoordelijk bent voor eventuele schade of verlies van het pakket.

Dit zorgt er dus voor dat indien het product tijdens de retourzending beschadigt of kwijtraakt dit voor uw eigen rekening komt. Het is immers uw eigen verantwoordelijkheid geworden om ervoor te zorgen dat het product veilig bij de desbetreffende verkoper aankomt.

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

vergelijk0

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »