Klantenservice

Wij helpen je graag!

Vagen over je bestelling, over een product wat je hebt gezien of een andere vraag? Je Kunt ons bellen, mailen of je kunt natuurlijk langskomen voor heerlijke koffie.

 

Heb je vragen, dan verzoeken wij je te mailen naar info@trendybed.nl of het contactformulier rechts op deze pagina in te vullen. Meestal ontvang je dezelde (werk-)dag nog een reactie terug en anders binnen 24 uur (m.u.v. weekenddagen, feestdagen en overige verplichte vrije dagen)

 

Wij zijn daarnaast op werkdagen van 9:00 - 17:00 uur te bereiken onder nummer +31 023 205 23 65.

 

Ons adres

Hoofdkantoor
Drachmeweg 18
2153PA Nieuw-Vennep

Tel: +31 023 205 23 65
Mail: info@trendybed.nl

 

Openingstijden

Maandag t/m Vrijdag: 9:00 - 17:00

 

Afhalen in ons magazijn is alleen mogelijk nadat je een bestelling hebt geplaatst en bericht hebt ontvangen. Heb je iets met spoed nodig? Bel ons gerust en wij doen ons best!

 

TrendyBed.nl is onderdeel van Experieur B.V. onder de volgende gegevens.
KvK-nummer: 69250251
BTW-identificatienummer: NL857802185B01

 

Klachtenafhandeling

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@trendybed.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Neem contact op
* Verplichte velden