Klantenservice
Wij helpen je graag!
Vragen over je bestelling, over een product dat je hebt gezien of een andere vraag? Je kunt ons bellen, appen of mailen.
Heb je vragen, dan verzoeken wij je te mailen naar klantenservice@trendybed.nl of het contactformulier op deze pagina in te vullen. Meestal ontvang je dezelfde werkdag nog een reactie terug, en anders binnen 24 uur (m.u.v. weekenddagen, feestdagen en overige verplichte vrije dagen).
Wij zijn daarnaast op werkdagen van 08:30 - 17:00 uur te bereiken op het volgende nummer: 0523-617240.
Ons adres
Hoofdkantoor
Decoware
Fahrenheitstraat 7
7701 BV Dedemsvaart
Telefoon: 0523-617240
E-mail: klantenservice@trendybed.nl
Openingstijden
Maandag t/m Vrijdag: 9:00 - 16:30
Bedrijfsgegevens
TrendyBed.nl is onderdeel van Decoware onder de volgende gegevens:
KvK-nummer: 81489064
BTW-identificatienummer: NL862113131B01
Klachtenafhandeling
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@trendybed.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.